Bugunle beraber 10 gündür ateşimiz var bir iniyor bir çıkıyor. Bugün en son çare fitil koydum indi ama şuan tekrar çıkıyor. Doktora 2 kez gittik dün en son antibiyotik iğne verdi çıkarsa evde düşür kendin dedi ama dussede geri çıkıyor. Ve epilepsi hastasıyız. Ne yapabilirim daha fazla düşmesi için