Merhaba hanımlar kızım 19 aylık çok zayıf yemesi güzel ama aşırı hareketli bi çocuk kaç doktora götürdüm tahlilleri testleri tamamen normal çıkıyor zaten 2500 gram doğmuştu meme ve biberon reddi vardı doğduğundan beri beslenme sorunu vardı ama ek gıdaya geçince güzel yemeye başladı buna rağmen kilo almıyor boyu da kısa, şahit olduğunuz buna benzer durumlar var mı varsa nasıl bi yol izlediniz