RaYaOm Kızlar bugün sağlık ocağına gittim hemşire bıngıldagı küçük d vitamini çok az ver dedi bu kötü birşey mi
Reyhanasya RaYaOm küçükten kastı erken kapanıyor gibi bi şey galiba d vitamini az ver diye genelde erken kapanana söyleniyor
Prensannesi56 RaYaOm dokdorunuzla görüşün bbenim oğlumu. Erken kapandı şaglık ocağı gayet iyi dedi dokdorumuz teşhisi bildi ameliyat olduk
Reyhanasya RaYaOm baş cevresi büyüyyorsa her hangi bi sıkıntı olmaz demişti doktor önemli olan baş cevresi qene de içiniz rahatlasın die bi doktorunuz la görüşün sağlık ocağında ki hemşireler genelde yanıltıcı olabiliyor
Prensannesi56 Evet bizi görür görmez dedi ameliyat acil dedi çocuk. Beyin cerrahine gittim oda teşhisi koydu kafdsinda bozukluk varmı simetri alnında şiş olabilir arka kafada bozukluk ölçümü nasıl