Serum fizyolojik damlatın. Ben de çok uğraştım tıkalı burunla. Hala da arada tıkanır serum fizyolojik sıkıyorum açılıyor. Ama sizinki daha minicik siz birkaç damla damlatın açılır o. Bir de aspire edin ama sık sık değil. Sonra burun damarları genişliyor hepten tıkanıyor bu sefer de