Merhaba sevgili anneler, kizim 20 aylik ve genel olarak saglikli bir cocuk. Fakat neredeyse yenidogan donemi atlattigindan beri uykuya geciste cok cok zorlaniyor. Odasina gidip uyku seansina baslayip bitirmemiz yaklasik 2 saat suruyor. Masal oku, ninni soyle, meme emzir, emzikle kucakta pispisla, yatakta pispisla, kalk ayaga dolana dolana pispisla, sonra otur ayakta salla ninni oku pispisla yok yok yok bir turlu dalamiyor. Saat artik oluyor 10 10.30 zorla daliyor artik benim sinirim gerginligim kizmam gectikten sonra. Sabahlari 6-7 arasi kalkiyor, oglen 12de yatiriyorum 2 saat uyuyor ortalama. Ama is gece uykusuna gelince cildiriyorum. 8.30 da yataktayiz saat 10u gecene kadar ben uyutma stresindeyim. Bay bay night mi alsam doktora mi gotursem pedagoga mi gitsek bilmiyorum. Duyusal bir sikintisi mi var yoksa bi bisey var ki dalamiyor bir turlu bu cocuk. Aranizda yardim edebilecek, bu gibi seyler yasayan anneler ne olur bana akil verin. Cok yoruluyorum artik.