22 aylık bir oğlum var ne evde ne de dışarı da kesinlikle zaptedemiyoruz babasıyla birlikte, doğduğun dan beri bana çook ama çokk fazla düşkün afedersinz tuvalette bile birlikteyiz sütten keseli oldu baya yemesi falan iyi çok şükür ama çok huzurluz ve mızmız bir bebek asla mutlu edemiyoruz oyuncaklarının yüzüne bile bakmıyor 😔 Siz neler yapıyorsnz nasıl başa çıkıyorsnuz önerileriniz var mı bir akıl istiyorum yaaa