Arkadaşlar ben bir haftadır yazıyorum neredeyse ama tek bir yorum bile yok maalesef 😔 20 aylık kızımın bir hafta önce şiddetli ateşi başladı. Sadece serumlarla düştü dört gün boyunca böyleydi. Doktorumuz antibiyotik iğne verdi. Crp yüksek trombositler de düşük çıktı. Doktorumuz enfeksiyona ya da virüse bağlı olarak değerler düşebilir dedi. Tam toparladı dedim dün de hapşırık burun akıntısı başladı. Ben de acaba bu bir 6.hastalık olabilir mi dedim. Her belirti uyuyor ama döküntü oluşmadı vücudunda. Boğazında iltihap gibi küçük parçacıklar vardı üç dört gün süren yüksek ateş burun akıntısı ve hapşırma vardı. Ama hapşırma ve burun akıntısı şu son iki gündür başladı. Bilen lütfen yaZsjn. 6. Hastalıkta döküntü şart mı?