Seda0651 Elfelf475 BelisMelis411 ben de başka bişey sormak için açıcaktım ama burdan sorsam cevaplar mısınız 🙈 kız bebekle erkek bebek gelişimi farklı denir. Benim oğlum var ve ismiyle seslendiğimde bakmıyo, umursamıyo, annennesi sesleniyo yine bakmıyo ama babası ve dedesi seslenince çok çok nadir baktığı oluyo. Kadın seslerini mi umursamıyo diye düşünmeye başladım 🤦🏻♀️ bye bye, alkış yapmıyo. O benim hatam, daha üç gündür göstermeye başladım. Burda birçok konu okuyodum otizmle ilgili. Üstünden ırak öyle değildir, isme bakmamak dışında bi sıkıntısı yok gibi ama iki üç gündür baya taktım 🙄