Merhaba arkadaşlar, meme ve mama ilerlerken mamayı bırakmayı başaranlarınız oldu mu? Bebeğim 4 aylık ve Doktorum 3 Haftada gereğinden fazla kiloyu aldığını söyledi mamayı azalttırdı. Günde bir veya iki kere 120 vermeye başladım fakat doktorum bu ay kilo alımıda iyi artık düşürelim ve keselim dedi ama sanırım yapamıyorum 😭 Çişli bez sayımız azaldı günde 4 defa anca çişli bez alır oldum.
Gün içerisinde de oyalamazsam fazla huzursuz. Nasıl bir yol izlemeliyim acaba? Gece uykuya geçtiğinde bile çok hareketleniyor. Doktorum anne sütü ile alsa bu kiloyu hiç bir sıkıntı olmaz fakat mama ile alırsa ilerki yaşlarıda sıkıntı çeker obez olabilir dedi. Korktum tabi bende mamayı birden kestim. Uyutmam artık çok zorlaştı. En fazla uyuduğu saat gün içinde yarım saat. Gece uykularına geçişimizde artık çok zor. Tam uyuttum derken on dk sonra ağlayarak uyanıyor. Tekrar emzir koy derken baya uğraşıyorum. Tavsiye verebileceğiniz şeyler var mı acaba? Bu süreç çok mu yorucu oluyor?
Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.