Fifaz12- Arenmomm yenidoğan bebekler için burun aspiratörünü önermiyor doktorlar serum fizyolojik uygulamasını yaptığınızda kendiliğinden açılıyor burun zaten biz 8 aylığız aspiratörü belki bir ay kullanmışımdır önerilmiyor çünkü