MasalsMommy Birde insanların aaa bu saldırıyor,ay canavar gibi olmuş,yada dile getirmese bile ay bu vurmaya da başlamış demelerine daha sinir oluyorum.Tv,telefon vs vermiyorum herkes eleştiriyor işte versen evde onu izler seni zorlamaz tavrı var bide.2 yaş sendromu geçici bir dönemde olduğunu anlatamıyorum da.Ya cahil insanlarla aynı ortamda bile bulunmuyorum.Çocuktan çok onlarda canımı sıkıyor.