079aslankuzusu Kızlar bugun aldımda tatsız renksiz bişey bu cok az suya renk verıo bu mudur ben hiç tad almadım cünkü bi su bardağına koydum
Xlement 079aslankuzusu bestlak damladan memnunum ben sabah ogle aksam 20 damla atın suya. Ama bol su tuketın yoksa ıse yaramaz. Dere otu ıle de desteklersenız ddaha da artar
Elifffffffffffff Evet su bardağına koyunca tadı olmuyor ben çay bardağına biraz su koyup denemiştim o zaman tadını aldım ama bende bir işe yaramadı sütüm gene az
Vmerve Elifffffffffffff 2 gündür bende kullanıyorum inşallah faydası olur sütüm kesilecek yoksa oğlum daha 2 aylık 🙄
Emineacarguzel Bende dogum yaptiktan kisa sure sonra kullanmistim. Gunde uc kez yirmi damla cok etkisini gormustum hatta ikinci sisesini aldm ama gerek kalmadi duruyo hala. Azaldigini hissettigmde kullaniyom sadece. Ama ilk baslarda duzenli kullanim onemli bence