Ankakusu35 Ben dışarıdayken bir anda oldu kızarıklıklar. Hemen 1 saat içinde götürdüm. Doktor muayene etti hemen el ayak ağız hastalığı dedi. Yok ayak altında, ağız içinde, avuç içinde benekler var dedi. Eve geldik uyurken iyice baktık yok bir şey. Ateş, halsizlik yok. Bağışıklık güçlendirici ilaç verdi, yok aft ilaç yok bilmem ne 280 lira tuttu. Sonra aradan 15 gün geçti işte 2 gün önce gene kızarıklıklar gene oldu sonra hemen söndü kendi kendine. Bence tam mevsimi diye direk yapıştırıyorlar teşhisi