minisinannesiii33 bizimki de aynı şekilde bazen kendi kendine oynar bazen sürekli yanında birisini ister diş de çıkardı ikincisi de geliyor sanırım ondan mı huysuzlugu anlamadım. Dizlerinin üzerinde durup yaylaniyor ama daha emekleyemedi ☺️ desteksiz oturuyor ama çok uzun değil devriliyor. Babababa, dedede diyor