Melegimmmmm Kızlar yeni doğan bebeğin tırnağını ne zaman kestiniz. 40 ımı beklemek lazım. Sizler nasıl yaptınız
Asyaveannesi04 Melegimmmmm 40ndan önce kestim etraftakiler yok 40ından önce kesme yok bilmem ne yapma hurafe bunlar bebeğim ellerini keşif ediyor hemen kestim ve ellerini açtım
Damlasu23 Melegimmmmm 40 ndan önce hep 40 çıksın diyenler batıl inanç yazık bebeklere eldiven den elleri hava almıyor bide yazın
minnoscan Melegimmmmm doğduğunda tırnakları uzundu hatta kırılmıştı eve gelir gelmez kağıt törpüyle törpüledim kesilmez hurafelerinden haberim yoktu olsaydı da keserdim eldiven kullanmadım çünkü
Wanderlust Melegimmmmm ilk haftadan itibaren eldiven vs kullanmadik haftada 2 kez keserim hatta yazin daha sik sudan cikmadigimiz icin hizli uzuyor hurafelere inanmiyorum doktor disinda da kimseyi dinlemiyorum hic sorun yasamadim