sm06 Bebeğinde laktoz intöleransı olan anneler neler kullanıyorsunuz neler yapıyorsunuz geçen varsa ne zaman geçti ? Bizim 1 aylıktan önce öğrendik şuan 2 aylık hala devam ediyor şikayetlerimiz damlalara rağmen
Aloneeee sm06 geçen birşey değil malesef. Sadece büyüdükçe etkisi azalıyor çünkü artık daha rahat gaz çıkarabilir hale geliyor. Kızım beş yaşında hala süt içince karnı ağrır ishal olur. Laktozsuz süt içebiliyor sadece
nelmali sm06 sadece direkt süt tüketmiyorum hala laktozsuz kullanıyorum peynir ve yoğurt sorun olmadı bizde onları kendi bile yiyor ama süte hala cesaret edemedim damla kullanmadık düşük düzeyde olduğu için
sm06 Berilsmom46 gürültülü kaka, emerken karnından sesler geliyordu, kakası mukuslu ve böyle beyaz parçacıklı oluyor buda beraberinde gaz sorununu başlattı bizde
Berilsmom46 sm06 benim kizimda da aynı sorunlar vardı süt ve süt ürünlerini tamamen bıraktık bizimkine alerji teşhisi kondu
sm06 Aynur35 bizimki direk süt alerjisi olmadığından katı bi diyet verilmedi anne sütünde bile laktoz bulunurmuş sadece süt ve süt ürünlerini azaltın dedi doktor o kadar damlalarla devam ediyoruz 3. veya 6. ayda geçecektir dediler
sm06 Dorugunannesi22 yaa çok sevindim bişey yaptınız mı kullandınız mı yoksa kendiliğinden mi geçti sizin
sm06 Quadera bende bende uykuda ıkınıyo kıpkırmızı oluyo üzülüyorum damlalar biraz daha rahatlattı ama tamamen geçirmedi bekliyorum hala
sm06 nelmali bize relactaz probiyotik ve gaz damlası verdiler ilk günler inliyordu nerdeyse ağrısından şuan daha iyi durumda ama kakası hala mukuslu o hiç düzelmedi
Aloneeee sm06 32 yaşındayım bende hala var 🙊 sadece dediğim gibi 6. Ayda felan etkisi azalıyor bebek rahat gaz çıkarabildiği için çok rahatsız etmiyor