pofudukyanak Doktorum bana illa al ve giy dedi ama 2 gün dayanabildim. Kesti bacaklarımı. Hava da aşırı sıcak. Çıkardım ama içim de rahat etmedi. İnternette okudum kilolu hamileler için veriliyormuş sanırım. Var mı kullanan? Benim doktorum mu garantici?
Premseskolar pofudukyanak bn 2 kere sezeryen oldm ikisindede kullanmadım yakn arkadasm oldu ona 1 hafta kullandırdı
Zlm pofudukyanak kullandım ben annem pıhtı arat bacağına diye kullandirtti bir süre ama benimki tam varış çorabı olmayabilir hastaneden vermişlerdi
pofudukyanak Zlm benimki aşırı sıkı ve uzun. Sözde bir beden büyük vermişti ama kan oturuyor bileklerime dizime falan. Dayanamadım. Sizin kilo var mıydı?
Ekinveannesi Bana da sezeryana girmeden önce giydirmislerdi sonra da 10 gün boyunca giyeceksin dediler. Bir hafta dolunca bıraktım giymeyi