Mira00 Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız epilasyon makinası var mı 6 aylık bebekle artık ağda yapmak çok zor 😐
Elif_1309 Mira00 Braun guzelcanim senelerdir kullanıyorum hicbirsey olmadı ama dedikleri gibi batık oluyor bebeğin uykudayken ağda yap 🤗
1Beybiletto Mira00 en güzeli ağda canım evet zor oluyor ama vakit illaki kalır.. epilasyon aletine bulaşma fikrimce
Elif_1309 Mira00 evet canım bu gibi durumlarda bende kullanıyorum birde kolda batık yapmiyir kullanabilirsin