Merhaba canım benim sütüm bebeegim doğduğundan beri az geliyordu hem emzirme hem mama devam ettim ilk olarak sma nın optiprosunu almışız onu kullanıyorduk bebegim büyük tuvaletini yapmak da çok zorlandı top top yapıyordu 3 4 günde bir doktorumuz sma kullaniyorsanız comfortunu kullanın dedi lif bakımindan daha zengin hem gazına da iyi gelir dedi diğerini yarım bırakıp ona gectik oda aynı değişen bisey olmadı o mama da bitmeden başka mama ya geçtik şimdi hip combiotic kullanıyoruz daha rahat yapıyor.mama ile beslenen bebeklerin zaten kakalarıni 3 4 günde yapmaları normalmiş.