elmalikurabiye Almila2602 1 aylik oldu bende yuruyuse baslayim diyorum da bebekle hizli tempo olmaz sanirim?
Almila2602 elmalikurabiye ne yazık ki hızlı tempo olmuyor zaten araba sürdüğünüz için biraz yoruluyrsnz ben hızlı tempo yerine aynı yolu 2 tur atıyorum
Nesleeshah Ferdaa gazlı bir bebeğim var onu salla uykusuz kal kendiliğinden gıttı cunku bazı gunler yemek yemege bıle vakıt bulamadım kucagımdan ınmıodu saolsun :) tek özel olarak yaptığım su onuda sut yapsın dıyerek cok bol tuketiyorum :)
liyosunannesi23 elmalikurabiye 67 yle hamile kaldım. 18-20 kilo aldım hemen 40 ım içinde 12-13 kilo verdim bidada veremedim yapıştı kaldı 7 kilo 😓
Zehraasya elmalikurabiye 54 ile hamile kaldim 72 ile dguma gttim ciktgm 69 kaldi 3 ay icnde 16 kilom gtti kalan 4 kilo onlada mutluym😁
Ask_ikra46 elmalikurabiye 68 hamile kaldım 80 le Doğuma girdim çıktığımda 72 kiloydum emziriyorum sürekli şimdi 75 kiloyum
ebru_dgs Fahriye evcen bile almış anne olmak kilo almaktır bebeğimiz biraz kendini toparlasın sütten keselim rejim yaparız :)
Almila2602 elmalikurabiye evet yarıyor birazda yediklerime dikkat ediyorum ekmek yemiyorum 3_4 kilo verdim bol su içiyorum 60 kiloyum şuan hamile kaldığımda 57 ydim