Macbsy Yarın hızlıca bir kararla bebeğime sünnet icin randevu aldım. Ama süreç hakkında hiç bilgim yok önerileriniz varsa, dikkat etmem gereken noktalarda yardımcı olursanız çok sevinirim. Nasıl giydirmem gerek zıbın sıkıntı olur mu?
Merveensarelisa Macbsy 6 aylıkken yaptırdım bir haftada iyileşti ama bu aylar çok hareketli olduğu için zorluk yaşadım o yüzden daha erken yaptırmadıgim için pişmanım 😁 bir adet e bebekten yıkanabilir sünnet kulodu aldım bebek bezi gibi olandan ama hiç almasam da olurmuş cnku bir defa kullananiliyosun çiş yapınca önünden delikli çıkıyor mecbur normal bez bagliyordum üstüne ama bu sıcakta hiç yapma derim onu normal karton bardak kullandım o daha iyiydi eczaneden bant aldım onunla yapıştırdım kayma yapmasın diye doktor banyo yaptırabilirsin dediğinde yaptırdım bı sorun olmadı ilk gün bı sıkıntı olmadı ama pansuman biraz yapıştı ikinci gün çıkardı doktor biraz canı acıdı ağladı başka soru varsa cevaplayabilirim
Elika00 Macbsy ben sadece kantaron yağı şıktım. İlaç vermedim antibiyotikli krem kullanmadım. Çok şükür iyileşti iyi yapmışsınız şimdi daha kolay
123ilker_annesi Macbsy ben 2aylikken ettirsin zaten verdikleri kirem süperdi ama ben ekstradan bezin ön kısmına bol vazelin şurup öyle bezlesin hiç acı ağlama yoktu şükür hayatta verdiğim en doğru karardı erken sünnet ettirmek
Seross10 Macbsy 4 buçuk aylıkken oldu oğlum sünnet ilk 3 gün bardak koydum her bez değişiminde doktorun verdiği kremi sürdüm ve her gün yıkadım doktorun önerilerine uydum ama ne ağrı ne sızı çok kolay geçti 10 günden 5 dikişi de düştü
MinikMucizeeemm Bende 3.5 aylıkken sünnet yaptırdım bebekken yapılması İnanın kiii çok çok rahat. Antibiyotik kremi düzenli kullanın bir sıkıntı yok sünnetten çıkıp bezini bağlayıp veriyorlar zaten size ☺️ Ha birde o gün calpol verin ağrı kesici olarak ☺️ Sonrasında biraz bol bi zıbın bi kaç gün giydirmenizde fayda var alttan çok sıkmaması için ☺️ Sadece ilk gün çişini yaparken çok ağlamıştı oğlum. Ertesi gün bişey yokmuş gibiydi☺️ Hiç korkulacak bişey yok merak etmeyin ❣️
Macbsy MinikMucizeeemm teşekkür ederim bilgilendirme için biraz korkum var ama tecrübe edenler doğru yolda olduğumu söyleyince içim rahatlıyor 😊
Gmz16 Bizde 4 aylıkken olduk. İlk 2 gün sadece karton bardak koyduk 3. Gün duş aldırdık bol suyla hiç ellemeden yıkadık sonra bol bol kantaron yağı döktük. Günde 3-4 kez bol suyla yıkadık 1 hafta boyunca. Doktorumuz öyle söylemişti. Çok şükür çok kolay atlattık. İlk gün ilk çişini yaparken biraz ağladı sonra biraz pişik oldu onun dışında kolay geçti şükür. Allah yardımcınız olsun sizinde çok kolay geçer inşallah 🙏
Macbsy Gmz16 bizde bugün olduk öyle korktuğum gibi geçmedi ama kantaron yağını çok duydum bende kullanacağım insallah, çok teşekkür ederim ☺️
Gmz16 Tugrafra Biz özel bir klinikte olduk ama bildiğim kadarıyla üroloji ya da çocuk cerrahisine randevu alıyorsun (hastaneden hastaneye göre değişiyor hangi bölümün baktığı), o randevudan sonra sana gün veriyorlar o gün gelip sünnet ettiriyorsun