Oguzhanberraselina kesik kusuyorsa fazlasını kusuyordur. Doymuşsa eğer bazen sıvı şeklinde de gelebilir. Tazyikli ve kötü kokuluysa üşütmüş demektir. Tabi anlarsın canım sen annesisin onun. Ters giden bir şeyi fark ettiğin an acile git. Gaz olsa bacaklarını durmadan karnına çeker, beslenirken karnından guruldama sesi gelir ve sürekli sıkar kendini. Eğer bunlar yoksa gazı yoktur. Ki zaten çıkardıysan gazını her beslenme sonrası sorun olmaz. Bu arada beslenmeden sonra bezini değiştirme ve hemen yatırma. 15-20 dk dik şekilde dursun. Bebeklerin mide kapakçıkları henüz tam gelişmediğinden de yatırıldığında ve bezi değiştirilirken midedeki sıvı ağzına gelebiliyor. Kucağında dik konumda dursun sonrasında yatırırsın. Hatta mümkünse reflü yatağı da alabilirsin ilk 6 ay kullanırsan yatırma kaynaklı kusmaları da önlemiş olursun