Merhabalar sessiz olan kızımda bir anda ,birşey yokken hırçınlık başladı. bir anda vuruyor istedği olmadığı zaman yada kızıyor mu bilmiyrm. Tam çözemedim. Yani acıyor ,yapma diyorum da anlayabilecek yaşta değil ki. cici yap diyorum anlatıyorm ama bizden daha çok , dışarıdakilere yapıyor kimden gördü vurmayı inanın bilmyrm yaşayan ve atlatan var mı? Nasış bir yol izledi merak ediyorm doğrusu