Kızlar yakında kendi ismimi bile umutacam o ladar yani hep yaptığım pastanın tarifini unuttum resmen şaka gibi ölcüleri fakan gitti beyinden nişasta yumurta falan koymazdım içine kesin ama nette öyle yazıyor beynim error veriyor şuan kendi tariflerinizi verirmisiniz hemencecik yapayım diyarbakır sıcağında iyi gider