nilc22 merhabalar geçmiş olsun bizde bebeğimle kızzım 3 aylıkken atlattı çok kolay geçmedi bizim süreç önce ben oldum sanırım sonra kızıma geçti ne kadar maske takarsam takayım malesef aynı evin içinde benden başka ilgilenecek kimse de olmadığı icin geçiyor ister istemez
bebeğe 4 aaat arayla ateş düşürücü agrı kesici verdim 2 gün doktorun önerisi ile o şekilde atlattık çok şükür bol sıvı tüketin limonlu su sarımsak yutun direk daha faydalı duş almak çok rahatlatıyordu beni sizde bebek uyuduğunda dinlemeye çalışın yoksa zor geçiyor