Bebeğim bir aydır hasta nerdeyse. Önce ishal kusma oldu iyileşti memlekete geldik ateşler içinde yandı enfeksiyon var dediler sonra oda geçti şimdi biz covid olduk bebeğim tekrar ateşlendi…… artık oğlum antibptik içe içe bağışıklığı iyice düştü…. Beyin olarak çok yorgunum oğlum ne zaman iyileşecek…. Biz den bulaşmasa belki iyileşecekti ama şimdi bizim covid bulaştı oğluma. Çok üzgünüm ateşi var şu an ne zaman geçer sizce ? Hastanelik olmayız inş dolven parol veriyorum dört saate bir bide azeltin diye antibiyotik yazmış doktor covidli bebeklere yazıyorum dedi. Oğlum bu arada 11 aylık. Bağışıklığını güçlendirici vitamin arıyorum doktorla görüşeceğim. Oğlumun bu ay çekmediği kalmadı 😭😭😭