Asena- dogduysa benim bebegimde öyle canım sakın anneliğine laf söyleme bizde 8 aylik olduk 4 saatte uyanık kalsa yarim saat uyuyor 1 saat uyanık kalsa da anlayacağın bizde de yok o düzen çünkü gerçekten bebekler nasil isterse öyle ilerliyor bu süreç uyutuyorum yarım saat sonra çığlık kıyamet dün gece saat 10 da uyudu 3 buçuk saat uyanikti yarim saatte bir 3 kere kalkıp ağladı saat 1 de anca uyudu diyebilirim gündüz uykusu hiç yok zaten doğru düzgün hepsi geçecek inşallah kendini üzme