Hanımlar merhaba dün 2. Ay aşısını vurdurduk oğluma.
Öğlene doğru ateşi yükselmeye başladı huzursuzluk başladı geceye kadar pik yaptı sadece bez ile dolastirdim calpol verdim ıslak pamukla sildim vücudunu sürekli. Gece iyiydi bir sorun yoktu sabah verdim calpol biraz daha yükselince ateşi şükür öğlen geçti fakat, dünden beri en az 6 defa kaka yaptı, mamayı içiyor başlıyor ikinmaya, fışkırarak kusmaya başladı sabahtan beri, yarım saat dik tutsam bile fayda değil önemli bir durum olabilir mi yan etkisi midir nedir bilemedim bu tip durumlar yaşayan var mı lütfen bilen yazsın korkuyorum doktora götürmeli miyim 🥺