Kızlar merhaba geçen hafta kızımın ateşi çıktı öksürük yoktu ama ateş düştükten sonra öksürüğü başladı bugün biraz azalmıştı ama yine de sağlık ocağına gidelim dedik. Ordaki bebek hemşirelerine söyledik doktorunuza danışın dediler doktor da yüzümüze bile bakmadı kaç aylık dedi çocuk doktoruna gidebilirsiniz dedi bi boğazına bakmadı anlamadım yani sadece yetişkinleri mi muayene ediyorlar ilk defa sağlık ocağına hastalık için gittik bi bilgim yok o yüzden cevaplarsanız sevinirim