motherthea eğer bir problem gormediyse birde dahiliyeye gidin belki kan değeriniz çok düşüktür o da sizi kötü etkileyebilir tansiyonunuz normal şartlarda normal yanliz herkesde faklı oluyor mesela benim tansiyonum 10 olun a ben hastanelik oluyorum çünkü hep benim tansiyonum 7,3 8,3 gibi oyuzden belki sizinde öyle bir probleminiz vardir