Fatiss ben bu hatayı yaptım siz yapmayın doktor şu kadar zaman kullan dediyse kullanın..doktor 1 hafta kullan dedi ben 4.gün kestim ve oğlum kötüleşti 4 kez acile gittik.iyileşti gibi görünüp beni yanıttı yarıda kesmeseydim böyle olmayacaktı yeni yeni toparlıyor hergün ateşlenirdi