Deletedmom136 Bana doktorumuz 4. Ay aşılarıyla birlikte yapalım dedi ama araştırdığım kadarıyla geç kalmışız 15. Haftaya kadar ilk dozun yapılması gerekirmiş ben de anlayamadım
Fatmako Deletedmom136 bamad abir doktor 3 ay 14 güne kadar yapılır dedi biri de 4.ayda da yapılır dedi hangisi dogru bilmiyorum
Deletedmom136 Fatmako etkisi olur herhalde benim korkum yan etkisi olmasından. İyice emin olup 4. Ay aşılarıyla yaptırıcam doktorumuz ya 4. Ay aşısından 3 hafta önce ya da aşılarla beraber yapılması gerek dedi. 3 haftadan az vardı söylediğinde o yüzden aşıyı bekliyorum