Selam kızlar.. 27 yaşındayım ama yaşlanmış gibi görüyorum kendimi aynada. Aşırı derecede solgun ve yorgun bir yüz yattım oldu. Göz altlarım filanda çukurlaştı. Sanırım çocuktan sonra yorgunluk uykusuzluk stres filanda etkiledi. Diyeceğim şu ki yüzüne E vitamini yağı sürüp, kollajen içen ve faydasını gören var mı? Ne önerirsiniz yüzüme fikri olanları bekliyorum sabırsızlıkla🙏❤ acil dobarlanmam lazım 😁