Begum26 Eski9 benim iki yıla yaklaştı bazı kokuları almıyorum ya da değişik geliyor kokuları çok can sıkıcı bi durum 😒
Begum26 Eski9 koku da aynı şey bana göre yediğim bazı yiyeceklerin kokuları çok iğrenç geliyor bana en basitinden yumurta yiyemiyorum
Eski9 Begum26 Allah yardımcınız olsun bir yıl çok uzun Allah yaşatmasın da çok uzun sürerse naparim diye düşünüyorum şuan zerre tat yok yediklerimde ne suda ne başka birşeyde çok cnm sikkin 😢
Eski9 Begum26 sağolun inşallah sürekli yağlar koklamak önerilmiş kekik çayı içmek nane yağı okaliptüs viks kolonya vs koklamak gibi deneyeceğim bu böyle çekilecek şey değil ya iğrenç bişi