İki hafta kadar önce kusma başlamıştı bebeğimde ardından ateş ishal acile götürdük dört gün serum falan yapıldı mide boğaz enfeksiyonu dendi iki gündür kusması durmuştu keyfi yerindeydi bu sabah enerjikti birden kustu agis dolusu biraz geçti yedirdim tekrar sonra yine yedirdim tekrar sabahtan beri aç sıvı şeyler veriyorum mideyi yormamak için ama birden fiskiriyo ne yapacağımı şaşırdım iki haftadır psikolojik bozuldu. Hastanede her tshlil yapıldı rotavirus falan değil salgın dedi doktor