Kızlar bebeğimin aylardır nötrofil değeri düşüp çıkıyor ve son zamanlarda iyice düşmeye başladı. Şimdi ise 0.17ye düşmüş ama sonucu görebildik yarın sonuç için gidicez tekrar hastaneye. Bu durumda ne yaparlar ne olabilir bilenler lütfen yazabilir mi aynı durumu yaşayanlar vardı burda :( lütfen görün ağlıyorum şuan kötüyüm :((