Asibel bizimki de daha 12 günlük zaten ama emmesinin maşallahı var. Baya kuvvetli emiyor. Ben ileride anestezi gerekir diye bekletmek istemedim açıkçası. Acele bir durum değildi de hemen 10 saniyede kesti bebek uykusundan uyanmadı bile, kanama da olmadı, ağlama da. Aklımdan çıkmış oldu bu vesileyle.