079aslankuzusu Kızlar ayrı ayrı mı içeyim yoksa kimyonu rezenyi anosonu karstrp mı içeyim nası dha iyi fydası olur
asel_asya61 079aslankuzusu ben hepsini karıştırıp demliyorum günde 2 bardak içiyorum ama bebeğim yine gazlı 🤦🏻♀️
la_leomer asel_asya61 benim bebeğimde gazlı kendi dojtoruma sordum emzirirken 5 dk bir memeden kes yada mama veriyorsan gazını al öyle devam et gerçekten işe yariyir