Minikbal bende cok korkuyordum evin 2 uyesini kimseyle gorusturmedim ama 2 side 2 kere korona gecirmemize neden oldu. 🤭 cok sukur grip gibi gecti . Korkmayin.korkunca kotu düşününce bile hastaligin seyrini etkiledi korkuya kapildugimizda bagisikligjmiz dusuyor zaten doktor demisti korkmayin diye bagisikliginizi kuvettli tutun bol su icin kekik cayi e tamam daha ne . Uzulmeyin lutfen.agir gwcirenlwere bisey diyemem herkesin bunyesi bir olmuyor.