Ben artık kafayı yiyeceğim neden olmuyor neden? İki defa ara verdim sonra kendi istedi başladık iyi de gidiyorduk kakasını hep söylüyordu mesela çişi arada kaçırsa da. Son zamanlarda hiç söylemiyor kakasını saklanıp yapıyor artık deli olacağım neredeyse üç ay olacak yok olmuyor ya. Bez mi bağlamalıyım tekrar ne yapmalıyım ya?