Komşumun 3 bucuk aylik bebegi var ve dün test yapmış dün negatif görünen testte bugün hafif ikinci çizgi görünüyormus. Yeniden test yaos tek.cizgiymis. neden böyle olmuş olabilir. 10 dakikadan sonra çıkan ikinci çizgi geçerli değil korkma diyorum ama kızına hamile.kalmadan defalarca test yaptiginda hiç saatler sonra bile olsa pozitif görmediği için korkuyor. Yeni testte tek çizgi gorunuyor. Başına böyle biseu gelen varmi