Arkadaslar merhaba bebeğim bi haftadir huysuz ve iştahsızdı ancak, dünden beri tamamen iştahi gitti hiçbişey yemiyor su içmek dışında korkup endiselenip dr götürdüm boğaz kulak vs temiz olduğunu alttan iki diş gelebilir o yapiyor olabilir dedi zinco bir şurup verdi yemezse zorlama dedi ama benim gönlüm rahat etmiyor çocuğum aç ve ağlamıyor yemiyor daha önce dişte çıkartmadık bilmiyorum o yüzden. Bunlar normal mi hiçbirşey yemek istememesi yaşayan, varmı ne yapmam gerekiyor lütfen yardım