RaYaOm Arka kısmında amortisör olduğu için aşırı beğendim ama kullanan varsa bide ondan yorum bekliyorum
rumeysalbayrakaya RaYaOm ben kullanıyorum canım ama şimdiki aklım olsa daha hafif bişey alırdım biraz ağır geliyor bana iki parça katlanıyor bi de arabaya koyduğumuzda çok yer kaplıyor
Asyapolat RaYaOm sakın almayın çok pişman oldum katlanınca 2 parça oluyor ve asla arabaya falan sığmıyor ve baya zor kapanıyor şimdiki aklım olsa tek elle kapanabilen hafif bisey alırdım sanırım satacağım zaten
RaYaOm rumeysalbayrakaya basamak çıkma vs olaylarında nasıl amortisör özelliği diğer markalari eledim sırf bunun için yaşadığım şehir çok engebelli tek çıkicam çoğu zaman ağırlığıda önemli tabi
rumeysalbayrakaya RaYaOm her zaman tekeleklerin oradaki Demir’den ayağımla destek alıp çıkıyorum basamakları ya da engebeli yolları başka araba kullanmadığım için bi farkı varsa da farkedemedim 😁