Bilgemmm Kızlar aranızda Türkiye de doğum yapmış Fransız vatandaşı olup çocuğuna vatandaşlık alan var mı acaba ya
Nisa1710 Bilgemmm keşkee öyle bir şeyin olduğunu bilsem hemen türkiyede doğum yapardım😂 özellikle şimdi fransız kimlikleri için rdv almak ayrı bir dert kimliğin gelmesi ayrı bir dert
Yusufum0633 Vayandaşlık alman için burda doğum yapman gerekirdi yoksa 12 yaşında felan alabiliyorsun diye biliyorum ama kesin değil sen konsolosluğu ara bi sor istersen
Bilgemmm Yusufum0633 alabiliyormuşuz ama konsoloslukla iletişim o kadar kötü ki hangi belgeleri istediklerini anlayamıyorum çıldıracağım🤦♀️
Bilgemmm Yusufum0633 sanki forum da bir kaç kişi bu şekilde kimlik almıştı yorumları aradım ama bulamadım maalesef 😢
Yusufum0633 Bilgemmm Canım konsolosluğa ulaşmak bir çile zaten ben arıyordum telefonu yanıma koyuyordum onlar açana kadar 3. Gün aradım öyle üçüncü gün açmışlardı
Bilgemmm Nisa1710 valla kimliği sorunsuz alırsak çok güzel olacak artık bir ay sonra mı gelir bir sene sonramı önemli değil 🤗