Hazan90 Arkadaşlar merhaba oğlum 7,5 aylık. 6 aylıkken ek gıdaya başladık. Öyle çok hevesli olmasa da tadına bakıyordu ama dişleri çıkınca kesinlikle yemiyor. 25 gün oldu ağzını açmıyor. Kitliyor ağzını. Sadece emiyor. Bu durumla karşılaşan arkadaşlar lütfen nasıl aştılar bunu yardım edebilir misiniz? Kafayı yemek üzereyim.
Deletedmom_61 Hazan90 aşamadim kuzum bende pes ettim 8 ay 17 günlük biz hiç baslayamadik hiç yemedi çünkü sadece emiyor
susiron Hazan90 ne kadarda ben ! .Tamda bu durumu yaşıyorum ağzını açmıyor 1 çay kaşığı bile ağzına zor sokuyorum yok yani emziriyorum sadece ki bizim kızın dişi dahi çıkmamış yani sadece su icebiliyor ayrıca okadar .
Hazan90 Denizanasi92 ilk ay kabak, bezelye, patates, havuç, semizotu, yoğurt, yumurta sarısı, keçiboynuzu özü, irmik, pirinç, tarhana denedim genelde az da olsa yedi.ama dişler belirince asla ağzını açmadı birden kesildi yemekten. Şimdi sadece emiyor
Denizanasi92 Hazan90 doktor bana meyvelerden başla sebzeler cocuğu soğutuyor ek gıdadan dedi meyve vermişsinizdir illa ki onları da mı sevmedi
Hazan90 Denizanasi92 susiron susiron doktor bana 2 hafta kesinlikle nişe vermeyi teklif dahi etme dedi sonra başla. Ama yine aynı.. ne yapacağımı şaşırıdm
Hazan90 Denizanasi92 muz, elma, kayısı, şeftali denedim ilk başta yedi az da olsa ama şimdi asla yemiyor