Happymamss biz ailecek koronayız ( eşim, bebeğim, ben) 4. Günümüz karantinada bebeğim 3 günde atlattı karantinayı bize 1 hafta dediler bende ateş falan herşey geçti ama boğaz ağrısı ve terleme diz ve bel ağrısı kaldı o da geçer inşallahh biz bebeğimle birlikte yaşıyoruz hasta olsakda çift maskeyle durduk gece yatarken bile bugün bıraktık maskeleri. Bende kızıma sıkıca sarılıp öpmeyi çok özledim aynı evde olsak bile özlüyo insan çocuğunu. Umarım çabucak iyileşip bebeğinize kavuşursunuz🌹🌹😔