Lizbon Smrenes lcw atletlerini beğenmiyorum acıkcası trendyoldan ikiyıldız marka aldım cok güzel cekme vs yapmadı hic
Woody Deletedmom0099 aa gerçekten mi? Ben de stoklayauim o zaman buyuklerden. Anneme falan da söyledim. Yasini gören alıyor şu an
Deletedmom0099 Woody yani ben kadının yalancısıyım ama hatta kendi oğluma da kullanıyorum yeni gelen sevkiyatta hep aldım bedenimizden bir daha gelmiyecek diye dedi. yalan yanlıs bir bilgi değildir umarım cünkü bende bayağı aldım büyük yaşlardan falan 🙈
Woody Deletedmom0099 yarın koşarak gidecegim 🐣 teşekkürler 😇 ben atlet bulamıyorum bir de ya.. Çok pahalı değil mi her yerde 🙄
Lizbon Woody ikiyıldız markaya bak canım bir de biyokids kız bebişlere çok güzel külot ve atletleri var 🤩🤩
Deletedmom0099 Woody rica ederim 🫶 kesinliklee, boxer stoğum var ama atlet 3lü paket almıstım lcwden bir tane o var sadece. 3lüsü 33 liraya gelmisti kuponla ama a101inkileri falan da denemek istiyorum eskiden kendime kullanırdım kuması güzeldi 🙂
S_x_w Lizbon geçtiğimiz aylarda indirim oldu benim oğlum büyük sorun yaşamıyorum bedende ama hep 2-3-4 yaş aralığı doluydu bizim burda 🙄😒
AysimaveAsafinannesi Esime hep bimden alirim genelde oglum daha zibin giyyor ama arada buyuk bedenlerden alip koyuyorum buyunce hazir olsn diye biraz stokcuyumdurda…
Deletedmom0099 Angel00 evet bende kızıma alıyorum zaten külot yok boxer var külot istiyorsanız a101de var 🙂
Woody Deletedmom0099 ben de geçen sene almıştım baya. Hepsinin ağzı yüzü kaydı deyim yerindeyse Yenilemem lazim 1 tanesi 25 tl. 10 tane alsam durup dururken gitti 250 tl 🙄
Deletedmom0099 Angel00 kasaya doğru olan kısımda iç çamaşırları var onların arasında 🙂 3-4 yaş zor bulunuyor ama büyük bedenler var genelde ben her gittiğim bimden 3-4 yaş toplayarak yeterli sayıya ulaştım 🙈
Deletedmom0099 Woody off gerçekten altından kalkılmıyor bir de aşırı sık yıkanan şeyler 🤷🏼♀️ en uygun yine lcw sanırım, daha kullanmadım ben eğitime başlamadığımız için ama kumaşın tokluğu iyi gibi duruyor şimdilik tabii