Kızlar merhaba . Bebeğim dört ay sekiz günlük . Şimdiye kadar çok şükür süt yetmesi ile ilgili problem yaşamadık . Fakat bugün bebeğim bezini az ıslattı . Günde 4-5 bez aliyorum normalde. Emerken sütüm de geliyor aslında yutkunuyor. Neden böyle oluyor acaba havalar çok sıcak su mu vermem gerekiyor ekstradan . Tecrübelerinizi paylaşırsaniz çok mutlu olurum