Kızlar 19 gün önce 2. Kez sezaryen ameliyat oldum. 1 hafta önce çok ateşlendim sıtmalandım ama normal hastalık sandım. Şuan farkettim ki kesinin ucunda iltihaplanma var . Belli yerlerde şişlik var . Kızarıklık var. Yani ateşlenmenin sebebi iltihaplanma büyük ihtimalle. Sorum şu başına gelen var mı. Yarın randevu aldım. Ama çok korkuyorum iltihabı elle sıkma vs olur mu yada dikişleri açarlar mı.