minikbabyy Kızlar bugün kan testi verdim çok şükür ki hamile değilim ama adet olamıyorım tüm belirtiler var göğüs şişmesi karın ağrısı baş ağrısı sinirlilik hali 10 gün gecikti. Ama bi türlü sökülemiyorum var mı bu bana çok yaradı diyeniniz?
Ee011 minikbabyy bende aynı şekilde bugün yarın olacam aşırı bel ağrısı var karın ağrısı çok yok korunuyoruz